حوله - قيمت و خريد انواع حوله حمام ، حوله استخري ، حوله دست و صورت

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

حوله - قيمت و خريد انواع حوله حمام ، حوله استخري ، حوله دست و صورت

۱۸ بازديد

حوله - قيمت و خريد انواع حوله حمام ، حوله استخري ، حوله دست و صورت

هديه دادن و هديه گرفتن، از جمله لحظه هاي خوب و  شيرين زندگي است. يك هديه خوب مي تواند شامل بسياري از كالا باشد. هدف هديه دادن و هديه گرفتن ايجاد حس شادي ، شريك شدن و انتقال احساسات ، بيان به ياد هم بودن و كلي دلايل ديگر است. اما در بين كادو ها ، حوله يكي از كالاهاي دوست داشتني است كه نرمي و لطافت آن باعث ايجاد حس خوب در دو شخص مي شود. تنوع موجود در حوله - قيمت و خريد انواع حوله حمام ، حوله استخري ، حوله دست و صورت طرح و رنگ ، ابعاد و اشكال حوله ، باعث مي شود كه انتخاب هديه براي افراد بسيار راحت تر باشد.

كالاي خواب سيد خندان با دارا بودن بيش از 100 مدل طرح و رنگ حوله سعي دارد در كنار شما ، لحظات نابي را برايتان فراهم سازد. هديه هاي زيبا و بي نظير حوله از انواع برند هاي معتبر ايراني و خارجي علاوه بر اينكه خاطره اي به ياد ماندني براي عزيزانتان رقم مي زند مي تواند هنگام استفاده از حوله تا سال ها ، شما را به ياد عزيانتان بياورد. ما برترين حوله ها را از لحاظ كيفيت براي شما تدارك ديده ايم تا شما آن را به بهترين دوستانتان هديه دهيد.

حوله هاي ابعادي :

حوله هاي كالاي خواب سيدخندان از لحاظ ابعادي طيف وسيعي از حوله هاي دست و صورت، استخري و حمام را شامل مي شود. حوله هاي ابعادي فروشگاه ما  به گونه اي عرضه ميشوند كه از لحاظ طرح و رنگ به راحتي باهم ست مي شوند و برخي طرح ها در هر سه سايز دستي و استخري و حمامي موجود هستند.  با در دست داشتن حوله هاي كالاي خواب ، زيبايي، لطافت و پاكي را احساس كنيد.


حوله دستي ماركو

حوله دستي ماركو از جمله حوله هاي توليدي شركت برق لامع است كه با كيفيت بالاي خود، توانايي رقابت با محصولات خارجي را دارد. اين حوله با استفاده از الياف طبيعي پنبه توليد مي شود كه اين نوع مواد اوليه علاوه بر اينكه موجب بالا رفتن طول عمر حوله مي شود از طرف ديگر نرمي و لطافت خاصي را به حوله مي دهد. اين حوله دستي دو رو نخ بوده و با پرزهاي بلند نخي در دوروي حوله ، قابليت خوبي در جذب آب و رطوبت دارد. تنوع رنگي بيش از 15 رنگ از جمله ويژگي هاي آن است.

  • ابعاد : 50×90 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي ماركو


مشاهده و خريد حوله دستي ماركو


حوله دستي گلد (طلايي)

حوله دستي گلد 2 از جمله توليدات شركت نارين ساپ تبريز مي باشد كه با طرح زيبا و منحصر بفرد خود مي تواند يك وسيله شخصي خوب براي استفاده و يك كادوي زيبا براي اطرافيانتان باشد. اين حوله دستي بسيار سبك بوده و با توجه به ابعاد آن به راحتي در همه جا قابليت استفاده دارد. دو روي اين حوله ها نخي بوده و پرزهاي نخي موجود كه ديده مي‌شود علاوه بر نرمي و لطافت حوله موجب بالارفتن قدرت جذب آب و رطوبت مي شوند.

  • ابعاد : 40×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي گلد


مشاهده و خريد حوله دستي گلد


حوله دستي گلدوزي (ترك)

حوله دستي گلدوزي شده ايسيمو ترك ، توليد شده از الياف گياه بامبو ، يك محصول با كيفيت خارجي كه نرمي و لطافت خاصي را به همراه دارد. اين محصول صد در صد خارجي با تراكم بالاي بافت خود توانايي بالايي در جذب آب و رطوبت دارد. اين حوله دستي بصورت دورو نخ بوده و الياف بامبو آن باعث كم شدن ضخامت حوله و پائين آمدن وزن حوله شده است. الياف خاص آن باعث شده است كه در موقع استفاده حس بسيار خوبي داشته باشيد. لازم بذكر است كه الياف بامبو بعد از شستشو خشك و زبر نمي شود و حوله دستي هميشه كيفيت و نرمي خود را حفظ ميكند. همچنين گلدوزي هاي انجام شده بروي آن ، زيبايي آن را دوچندان كرده است.

  • ابعاد : 50×90 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي گلدوزي


مشاهده و خريد حوله دستي گلدوزي (ترك)


حوله دستي بامبو (ترك)

اگر به دنبال خريد حوله اي هستيد كه در هنگام استفاده از لطافت و نرمي آن لذت ببريد ، ما به شما پيشنهاد استفاده از حوله دستي بامبو لاين را مي دهيم. محصولي كه به دليل استفاده از الياف بامبو در توليد آن ، بسيار لطيف و با دوام است. اين نوع الياف باعث شده است كه حوله پرزهاي حوله حالت سُر پيدا كرده و در هنگام استفاده باعث احساس خوب شود. استفاده از الياف بامبو باعث بالا رفتن تراكم حوله و در نتيجه افزايش كيفيت و طول عمر آن گردد.

  • ابعاد : 50×90 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي بامبو


مشاهده و خريد حوله دستي بامبو (ترك)


حوله دستي والنسيا (ترك)

حوله دستي – والنسيا يك محصول صد در صد خارجي با كيفيت است. اين حوله از الياف گياه بامبو توليد شده است. الياف اين گياه به جهت نازك بودن ، باعث پائين آمدن وزن حوله و بالا رفتن تراكم بافت آن مي شود.

اين محصول توليد كشور تركيه بوده و بسيار لطيف و با قدرت جذب آب بالايي مي باشد. حوله دستي از جمله محصولات پر فروش فروشگاه كالاي خواب مي باشد.

  • ابعاد : 50×90 سانتي متر – حاشيه طرحدار


مشاهده و خريد حوله دستي والنسيا (ترك)


حوله دستي پينار

يك حوله دستي – پينار بسيار نرم و لطيف بوده كه توسط شركت نارين ساب بافته شده است. اين حوله دورو نخ بوده و قدرت جذب بسيار بالايي دارند. ويژگي خوب اين اين حوله نخي بودن الياف آن است. اين الياف باعث بالا رفتن دوام حوله نيز مي شوند.  نوع الياف : نخ رنگي غير مخمل (دوروآبگير)، جنس الياف : پنبه ، داراي نشان استاندارد ملي ايران، داراي ثبات رنگي در شستشو هاي متعدد ، بدون ايجاد حساسيت ، استفاده از مرغوبترين نخ پنبه.

  • ابعاد : 40×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار


مشاهده و خريد حوله دستي پينار


حوله دستي اسكوئر

محصولي تك رنگ ، دو رو نخ و بسيار نرم. حوله دستي – اسكوئر در تنوع رنگ بسيار بالا كه در كارخانه نارين ساپ ايران توليد و عرضه مي شود. الياف آن نخ كتان بوده و به همين جهت كيفيت بافت بالايي دارد. همچنين نخ موجود در ساختار اين حوله ، قدرت جذب آب آن را بسيار افزايش داده است. اگر به دنبال محصولي استاندارد و قابل رقابت با برند هاي خارجي هستيد ما حوله اسكوئر را به شما پيشنهاد ميكنيم.

  • ابعاد : 40×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي اسكوئر


مشاهده و خريد حوله دستي اسكوئر


حوله دستي پيكاسو

طرح زيباي حوله دستي پيكاسو ، رنگين كماني از رنگ ، محصولي انرژيك با رنگ هاي شاد كه در هنگام استفاده از آن در تمام ساعات شبانه روز ، روحيه شما را تقويت خواهد كرد. محصولي از شركت حوله بافي برق لامع ايران كه از الياف نخ كتان در توليد آن استفاده شده است.

اين حوله دستي يك رو نخ و يك رو مخمل بوده و تركيبي بسيار مناسب از لطافت ، نرم در كنار قدرت جذب بالاي آب را تشكيل مي دهند. مخمل بودن آن از زبري و خشك شدن حوله جلوگيري ميكند. اين حوله مقاومت بسيار خوبي در استفاده طولاني مدت دارد.

  • ابعاد : 50×90 سانتي متر – حاشيه طرحدار


مشاهده و خريد حوله دستي پيكاسو


حوله دستي هيرو هوم

حوله دستي هيرو هوم از جمله توليداتي است كه با طرح زيبا و منحصر بفرد خود مي تواند يك وسيله شخصي خوب براي استفاده و يك كادوي زيبا براي اطرافيانتان باشد. اين حوله دستي بسيار سبك بوده و با توجه به ابعاد آن به راحتي در همه جا قابليت استفاده دارد. دو روي اين حوله ها نخي بوده و پرزهاي نخي موجود كه ديده مي‌شود علاوه بر نرمي و لطافت حوله موجب بالارفتن قدرت جذب آب و رطوبت مي شوند. اين حوله دستي از الياف پنبه‌ توليد شده است در نتيجه از دوام و طول عمر بسيار خوبي برخوردار است. همچنين حاشيه هاي طرحدار و بلند آن ، بر زيبايي اين حوله افزوده است.

  • ابعاد : 45×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار

حوله دستي هيروهوم


مشاهده و خريد حوله دستي هيرو هوم


حوله دستي گريك (ترك)

حوله دستي – گريك يك محصول با طراحي زيبا و منحصر بفرد ، محصولي توليد شده از الياف بامبو با بافت متراكم. اين محصول دو رونخ بوده و الياف نخي آن آب را به خوبي جذب مي كنند. حوله دستي اصل ترك با كيفيت مثال زدني. يك حوله بسيار عالي هم جهت استفاده روزانه و هم جهت كادو دادن به عزيزانتان.

  • ابعاد : 40×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار


مشاهده و خريد حوله دستي گريك


حوله دستي هتلي

حوله دستي هتلي محصولي تك رنگ با طرحي زيبا در حاشيه آن است. به جهت سفيد بوده به عنوان هتلي تلقي مي شود. هر چند كه در بيشتر هتل ها نيز از اين نوع حوله ها استفاده مي شود. اين حوله دو رو نخ بوده و كيفيت بسيار بالايي دارد. حوله دستي هتلي توسط شركت برق لامع و از الياف پنبه كتان توليد مي شود. اين حوله مناسب براي استفاده در سفر بوده و داراي بافتي متراكم با قدرت آب گيري بسيار بالا مي باشد.

  • ابعاد : 40×80 سانتي متر – حاشيه طرحدار


مشاهده و خريد حوله دستي هتلي


كالاي خواب سيد خندان در كنار شماست تا با آرامش كامل بتوانيد با كيفيت ترين اجناس را خريداري و استفاده نماييد.

#حوله #حوله_دستي #فروش_حوله #حوله_دستي_ايراني #حوله_برق_لامع #حوله_پودايران #حوله_كالاي_خواب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.