قيمت خريد حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستي ، حوله تن پوش

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

قيمت خريد حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستي ، حوله تن پوش

۵۰ بازديد

قيمت خريد حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستي ، حوله تن پوش

 

علي رغم اينكه حوله وسيله اي است كه با آن رطوبت دست و صورت و بدن را پاك ميكنيم. اما تنوع آن شايد براي بسياري از افراد مشخص نباشد. ما در ادامه انواع حوله را به شما معرفي ميكنيم.  و اميدواريم  كه در خريد حوله به شما كمك نمايد. امروزه حوله ، به عنوان يكي از كالاهاي ضروري مصرفي زندگي مورد نياز هر فردي است. افراد در هر شرايط سني و بسته به نوع فعاليتي كه دارند، از انواع حوله استفاده مي كنند. در همين راستا افراد زيادي هستند كه جنس و نوع حوله برايشان از اهميت خاصي برخوردار است. و همين تنوع نيازهاي افراد باعث شده است كه در طول زمان انواع حوله با كاربري ها و جنس هاي مختلف توليد و عرضه شود.

حوله  ارزان قيمت  در  كالاي خواب سيد خندان
خريد اينترنتي حوله
انواع حوله
 

كاربردهاي حوله بسيار گسترده است و حوله ها از نظر كاربرد به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. از جمله اين كاربردها مي توان به حوله دست و صورت ، حوله استخري ، حوله حمامي ، حوله تن پوش ، حوله آشپزخانه حوله عروس و داماد، حوله آشپزخانه، حوله تن پوش يا حوله پالتويي، حوله استخري، حوله دست و صورت و حوله يكبار مصرف از پركاربردترين انواع حوله مي باشد كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

نكته:
 

قبل از اينكه در مورد انواع حوله توضيحاتي را به شما ارائه دهيم بايد عنوان كنيم كه فروشگاه كالاي خواب سيد خندان به عنوان نمايندگي فروش حوله پود ايران ، حوله برق لامع و همچنين فروش حوله هاي نارين ساپ در انواع مدل ها و طرح هاي مختلف و عرضه انواع حوله برندهاي خارجي ترك و ايتاليايي و اسپانيايي و آمريكايي ، ارسال سفارش به سراسر كشور را براي شما مشتريان محترم انجام مي دهد.

حوله دستي

حوله دست و صورت


ساده ترين و ابتدايي ترين نوع حوله كه استفاده زيادي هم در طول روز دارد حوله دست و صورت است. اين حوله به سبب ابعاد كوچك تر و راحتي استفاده بسيار مورد نظر اشخاص قرار ميگيرد. حوله دستي به دليل اينكه بيشتر با پوست دست و صورت در ارتباط است، بايد جنس بسيار لطيفي داشته باشد. يكي از بهترين نوع حوله دستي براي خشك كردن دست و صورت، حوله هاي پنبه اي هستند.

حوله استخري

حوله هاي استخري نسبت به حوله دستي از ابعاد بزرگتري برخوردار هستند و همانطور كه از اسمشان پيداست، براي استخر و استحمام مورد استفاده قرار ميگيرند و به دليل ابعاد كوچك تر و وزن كم تر نسبت به ساير حوله هاي بدن ، گزينه مناسب جهت استفاده در مسافرت نيز بشمار مي روند. نمونه هاي هتلي يا سفيد حوله استخري ، ساده ترين و مقرون به صرفه ترين نوع حوله استخري مي باشد.

حوله حمام

 

حوله هاي حمامي بزرگترين سايز رو در بين حوله ها دارند و همين بزرگي باعث شده است كه وزن بيشتري نسبت به حوله هاي استخري داشته باشند. اما مهترين ويژگي آن را مي توان در توانايي بالاي آن در جذب آب و رطوبت بدن عنوان كرد. كه در كمترين زمان مي توانند بدن را خشك نمايند. شكل مستطيلي آن باعث سهولت در استفاده آن شده است.اين حوله ها نيز در انواع هتلي و لوكس و معمولي و در طرح و رنگ بندي هاي متفاوت بفروش مي رسد.

حوله حمامي

حوله پالتويي

حوله پالتويي كه حوله تن پوش نيز عنوان مي شود نوع جديدتر حوله هاي حمام است كه مي تواند كل بردن را در بر گيرد. راحتي در استفاده از اين حوله ها باعث شده است كه از محبوبيت خوبي در بين مردم برخودار شوند. حوله تن پوش با توجه به تنوع نيازهاي افراد و براي شرايط سني مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

حوله تن پوش كودك و نوجوان با طرح هاي كارتوني از جمله رايج ترين حوله هاي تن پوش است كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. اين حوله ها به "حوله لباسي" نيز در ميان مردم مشهور شده اند. حوله تن پوش(پالتويي) را به انگليسي bathrobe مي گويند كه به معني حوله حمام يا حوله پوشيدني حمام است.

حوله پالتويي

حوله آشپزخانه

حوله آشپزخانه

حوله هاي آشپزخانه را نميتوان جزو دسته بندي انواع حوله بكار برد ، زيرا ابعاد آن در بيشتر مواقع همانند حوله هاي دستي مي باشد. اما به جهت ايجاد تنوع در محصول اين حوله ها با طراحي هاي متفاوت عروسكي و ... ، و در اشكال مختلف جهت نصب در ديوار آشپزخانه طراحي و توليد مي شوند. به دليل مصارف آشپزخانه، سايز كوچكي دارند. اين حوله ها مي توانند با ظاهر زيبايشان، بسيار در آشپزخانه مورد استفاده قرار بگيرند.

حوله عروس و داماد

سرويس حوله روس و داماد در واقع تركيبي از حوله هاي دستي ، استخري و تن پوش به همراه دمپايي حوله اي است كه به جهت داشتن طرح و رنگ يكسان و مشابه ، به صورت ست توليد مي شوند. اين نوع حوله ها كه به حوله هاي روبدوشامبر معروف هستند، به صورت تكي(عروس يا داماد) نيز عرضه مي شوند.

 
جهت مشاهده انواع ست حوله بروي لينك زير كليك كنيد :

 سرويس حوله عروس و داماد

حوله يكبار مصرف

 

اين حوله ها ساده ترين ، ارزان ترين نوع حوله ها هستند كه بيشتر در هتل ها ، مسافرخانه ها و سالن هاي آرايشي و زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرند، داراي كيفيت پاييني است و به همين دليل تنها براي يكبار استفاده تهيه مي شوند.

در دنياي امروزي و با توجه به پيشرفت هاي تكنولوژيكي اتفاق افتاده ، جهت صرفه جويي در وقت ، خريد هاي اينترنتي يكي از بهترين گزينه هاي خريد مي باشد. در اين راستا ، فروشگاه اينترنتي كالاي خواب سيد خندان با فراهم نمودن بستر مناسب جهت ثبت سفارش و انواع روش هاي پرداخت ، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزيز در سراسر كشور مي باشد.

شما مي توانيد از طريق لينك زير ، انواع حوله مورد نظر خود را سفارش دهيد.

حوله - قيمت و خريد انواع حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستي ، حوله پالتويي

 

 

 همچنين شما ميتوانيد جهت دريافت مشاوره در خصوص جنس و طرح حوله از طريق شماره زير با ما تماس حاصل فرمائيد.

02122864681
حوله تن پوش كودك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.