آرشیو شهریور ماه 1399

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

سرويس ملحفه پنبه اي

۵۷ بازديد

امروزه استفاده از الياف مختلف در صنعت توليد پارچه و همچنين توليد كالاي خواب موجب شده است كه انواع محصول با درجه هاي كيفي مختلف توليد و عرضه شود. كه مي تواند پاسخگوي نيازهاي بيشمار افراد در سراسر جهان باشد.

الياف ابريشم ، الياف پنبه ، الياف آلوورا ، الياف بامبو و صدها نوع الياف طبيعي و صنعتي كه در توليد پارچه بكار برده مي شوند مي تواند موجب ايجاد حس خوب توام با آرامش در مواقع استفاده از آن شود. يكي از نمونه بارز اين الياف ، الياف پنبه است.

پنبه از زمان هاي گذشته از بوته هاي پنبه هم بصورت كشاورزي سنتي و هم بوته هاي موجود در طبيعت بدست مي آمده است كه امروزه به يك امر صنعتي تبديل شده است. و الياف پنبه در توليد منسوجات و انواع پارچه هاي مختلف مورد استفاده قرار ميگرفته است. اين الياف و پارچه هاي توليد شده از آن داراي خواص بسياري هستند كه باعث محبوبيت آن در ميام مردمان شده است.

نمونه بارز اين نوع محصولات ، پارچه هاي لحاف ، ملحفه و انواع روبالشي هايي هستند كه از الياف پنبه توليد شده و از استحكام بسيار بالايي برخوردار هستند. ويژگي جالب اين الياف اين است كه در هنگام خيس شدن استحكام خود را بازمي يابند در نتيجه جزو محصولاتي هستند كه در صورت شستشوي مكرر ، بر طول عمر آن افزوده مي شود. البته بايد شرايط و نحوه شستشوي پارچه هاي الياف پنبه اي را نيز مد نظر قرار داد.

فروش سرويس ملحفه

از جمله فروشگاه هايي كه كالاهايي با كيفيت عرضه مي كنند فروشگاه كالاي خواب سيد خندان مي باشد. عمدتاً لحاف ، روتختي ، سرويس هاي ملحفه اي كه در اين فروشگاه عرضه مي شود از پارچه هاي پنبه اي و كتان پنبه اي و همچنين پنبه فرآوري شده لوكس و پارچه هاي نخ طبيعي مي باشد.

 كه از طريق اين لينك : " سرويس لحاف و روتختي " ميتوانيد انواع اين نوع كالاها را مشاهده نماييد.

سرويس لحاف و ملحفه هاي پنبه اي عمدتاً به جهت تراكم بالاي تار و پود پارچه ، لطافت بالا ، كيفيت و همچنين طول عمري بيشتري كه دارند ، حتي بعد از چندين بار شستشو ، مثل يك نمونه محصول نو ، خود را نشان مي دهند. تمامي محصولات موجود در كالاي خواب سيد خندان از پارچه هاي ترك و ساتين ايتاليايي توليد شده و با تضمين اصالت و كيفيت محصول بفروش مي رسند.

kham-lahaf-4.jpg

نكته !

در هنگام خريد رختخواب ، علي الخصوص خريد ملحفه ، لحاف ، روبالشي و ... فريب حرفاي چرب و چيلي فروشندگان را نخوريد. تمركز خود را بروي آنچيزي كه علاقه داريد قرار دهيد. ملحفه ها ميتوانند بر سلامتي شما تاثير بگذارند. جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد مقاله ما را مطالعه كنيد تا اطلاعات خريدتان بيشتر شود : راهنماي خريد لحاف و روتختي

 

مزاياي استفاده از كالاي خواب الياف پنبه اي

تراكم بالاي بافت

 

پارچه بادوام و طول عمر بيشتر

 

دلپذير در لمس و موقع استفاده

 

داراي رنگ براق و شفاف

 

الياف لوكس تر نسبت به پارچه هاي نخي

 

رنگ هاي ماندگار روي الياف پنبه

پنبه جزو اليافي است كه علاوه بر استحكام بالاتر ، ويژگي هايي چون درخشش رنگ ها در الياف پنبه اي ، احساس خوشايند و لمس دلپذير پارچه ، تنفس و تبادل هوايي بسيار خوب ، و جذب رطوبت را ميتوان نام برد. بخصوص در هنگام خواب ، ملحفه و لحاف هاي پارچه پنبه اي ، تعريق بدن را بخوبي جذب كرده و همچنين با تنفس خوبي كه دارند ايجاد گرما نميكنند در نتيجه باعث ايجاد آرامش در هنگام خواب مي شوند.

لحاف-الياف-پنبه.jpg

همچنين اين الياف توانايي بيشتري در تركيب با رنگ و ايجاد شفافيت و وضوح بالا در طرح هاي چاپي بروي آن دارند. در نتيجه پارچه هايي با تركيب رنگ مرغوب و ماندگاري و استحكام رنگي بالا توليد مي شود. اصول رنگ آميزي پارچه هاي پنبه اي با استفاده از روش واكنشي ، جايي كه رنگ ها به طور فعال با پارچه و الياف آن تركيب و به بخشي از آن تبديل مي شود ، رنگ هاي غني و الگوي مدرن رنگ آميزي باعث شده است كه رنگ و طرح روي تار و پود پارچه ها حتي پس از استفاده طولاني مدت و شستشوي مكرر نيز همانند روز آول نمايش داده شوند.

 

parche-panbeie.jpg

نكات مهم جهت بالا بردن طول عمر رختخواب ، ملحفه و روتختي

  1. درهنگام شستشو با ماشين لباسشويي فقط بايد 3/4 از حداكثر ظرفيت آن را پر كنيد زيرا در هنگام پر كردن كامل آن ، پودر و آب به اندازه كافي به تمام قسمت هاي پارچه نمي رسد ، و اين امر باعث تميز نشدن پارچه ها و شستشوي ناقص آن مي شود علاوه بر اين ، ماشين لباسشويي شما از بين مي رود..
  2. هنگام شستشو نيز لازم است دما را به طور مناسب تنظيم كرده و محصول را مطابق اطلاعات موجود در برچسب اطلاعات آن ، شستشو نماييد.
  3.  قانون اساسي براي حفظ رنگ هاي پارچه ها و ملحفه هاي پنبه اي ، جدا كردن رنگ هاي روشن و تيره است.
  4. همچنين لازم است كاور لحاف ، روبالشي را بصورت برعكس و همچنين  با زيپ يا دكمه هاي بسته شده بشوييد تا علاوه بر حفظ انسجام اين محصولات ، از آسيب زدن به ماشين لباسشويي شما نيز جلوگيري ميكند.
  5. از خشك كن براي پارچه هاي پنبه اي استفاده كنيد و بعد از خشك كردن آنها را آويزان كنيد ، اينكار باعث مي شود كه زمان اتو زدن كاهش يافته و در نتيجه انسجام آن حفظ شود.

 روتختي-پنبه-اي.jpg

فروشگاه كالاي خواب سيد خندان ، به عنوان يكي از فروشگاه هاي با سابقه در عرضه و فروش كالاي خواب ايراني و خارجي (سرويس لحاف ، سرويس ملحفه ) ، تمام محصولات خود را با تضمين كيفيت پارچه ، دوخت و اصالت كالا و ارسال به سراسر كشور ، به مشتريان محترم عرضه مي نمايد.