خريد اينترنتي بالش

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

خريد اينترنتي بالش

۸ بازديد

فروشگاه بالش كالاي خواب سيدخندان

بالش اصلي ترين قسمت يك خواب خوب و آرام است. و هر وقت به خواب فكر ميكنيم اولين موردي كه به ذهن خطور ميكند بالش است. شناخت متريال و نوع استفاده بالش مي تواند كمك بسيار موثري در داشتن يك خواب آرام و راحت و همچنين سلامت فيزيكي جسم داشته باشد. يك بالش خوب و استاندار ميتواند از گردن و ستون فقرات شما بخوبي محافظت كرده و از بروز دردهاي عضلاني در اين نواحي جلوگيري نمايد.

كالاي خواب سيد خندان با داشتن بيش از 40 سال سابقه در فروش انواع كالاي خواب ، سعي دارد شما را با انواع بالش و نوع مواد مورد استفاده در آن آشنا سازد تا با اطلاعات جامع تري اقدام به خريد بالش نماييد

بالش الياف قهوه

بالش الياف قهوه از جمله محصولات جديد و پرفروش شركت ورنيكا تركيه مي باشد. استفاده از الياف قهـوه باعث ضد حساسيت شدن اين بالـش شده و از شما در مقابل انواع آلرژي ها و حساسيت ها محافظت مي نمايد. داراي نرمي و لطافت بسيار خوبي بوده كه در هنگام استفاده حالت سر و گردن را بطور استاندارد نگه داشته و از بروز دردهاي عضلاني جلوگيري مي كند.  بالش الياف قهوه يكي از بهترين محصولات شركت ورونيكا بوده و با تضمين اصالت كالا بفروش مي رسد.

از جمله ويژگي هايي كه اين بالش دارد كيفيت بالاي الياف آن است كه در استفاده بلند مدت خاصيت خود را از دست نمي دهد. اين بالش را براحتي مي توان در داخل ماشين لباسشويي و با دماي زير 30 درجه شستشو دادبدون اينكه ذره اي از كيفيت آن كاسته شود. نرمي و لطافت پارچه نخي آن در هنگام استفاده احساس آرامشي خاص را به شما هديه خواهد كرد.

No alt text provided for this image

خريد اينترنتي بالش 

بالش الياف لَوِندر

بالش الياف لوندر يا به عبارتي بالش الياف اسطوخودوس . توليد شده از الياف گياه اسطوخودوس است. داراي درجه نرمي متوسط مي باشد كه در هنگام استفاده حالت سر و گردن را بطور استاندارد نگه داشته و از بروز دردهاي عضلاني جلوگيري ميكند.  بالش الياف لوندر الياف لوندر توليد شركت ورونيكاي تركيه بوده و با تضمين اصالت كالا توسط فروشگاه كالاي خواب سيدخندان بفروش مي رسد.

يكي از ويژگي هايي كه اين بالش دارد اين است كه الياف لوندر بسيار آرامبخش هستند و در هنگام استفاده احساس آرامش توام با راحتي را به شما هديه خواهد كرد.

No alt text provided for this image

 

بالش پنبه

بالش الياف پنبه از جمله بالش هاي با درجه بالاي سفتي است. اين بالش از پارچه نخي كتان و با الياف پنبه توليد شده است . بالش پنبه توليد كشور تركيه بوده و با تضمين اصالت كالا بفروش مي رسد.

بالش هاي نوع الياف را مي توان به راحتي شست و خشك نمود. اما متاسفانه پنبه در اثر شست و شو به صورت گلوله گلوله در مي آيد. بنابراين براي شستن بهتر بايد پنبه را جدا از روكش آن شست. بعد از خشك شدن، دوباره متريال پنبه را از هم باز كنيد. سپس درون بالش را با آن پر كنيد. شستن نوع پنبه اي فرآيند پيچيده تري دارد. پنبه نسبت به الياف مصنوعي جاذب رطوبت است. به همين دليل در مناطق مرطوب استفاده از آن چندان خوشايند نيست. الياف مصنوعي از اين بابت مشكلي ندارند.

No alt text provided for this image

 

بالش الياف ابريشم

بالش الياف ابريشم با رويه خنك كننده كه در هنگام خواب ايجاد گرما نمي كند و باعث آرامش در خواب مي شود. بسيار نرم و لطيف بوده و با طول عمر مناسب رضايت شما را خريد جلب خواهد كرد. تاثيري كه يك بالش ابريشمي مي تواند براي سلامت مو و پوست شما ايجاد كند، را نمي توان دست كم گرفت. صرف نظر از سن شما، يك بالش ابريشمي مزاياي بسياري دارد.

دو فاكتور اصلي فروش پارچه هاي ابريشمي خاصيت ضد پيري و آبرسان آنها است. ابريشم نسبت به مواد ديگر كمتر روي پوست صورت ساينده و خشن است، به اين معني كه در هنگام خواب روي پوست شما كشيده نمي شود و شما را با خستگي صورت از خواب بيدار مي كند.

پروتئين هاي طبيعي موجود در ابريشم نيز در تركيب با لايه هاي بيروني و موي پوست شما به خوبي كار مي كنند و به آب بندي در رطوبت كمك مي كنند و به شما اطمينان مي كنند كه در طول شب به اندازه كافي مرطوب نيستيد. اين بدان معني است كه پوست شما با محصولات موضعي راحت تر حفظ مي شود و با كاهش استاتيك موهاي شما را آسانتر مي كند. با اين حساب، خوابيدن روي بالش ابريشمي مي تواند به راحتي ميزان زماني را كه براي روزمرگي خود صرف مي كنيد نصف كنيد.

No alt text provided for this image

بالش پر قو 60 درصد

بالش پر قو ، تشكيل شده از 60 درصد پر سينه قو و 40 درصد پر بال ، توليد شركت كانن آمريكا . بسيار نرم و لطيف و آرامبخش در موقع استفاده. لازم بذكر است كه بالش پر قو 60 درصد از پارچه نخ كتان توليد شده است كه تبادل دمايي بسيار خوبي داشته و در هنگام استفاده ايجاد گرما نمي كند. حاشيه طلايي قيطان دوزي آن ، زيبايي اين بالش را دوچندان كرده است.

No alt text provided for this image

 

بالش الياف ترند

اگر به دنبال محصولي هستيد كه هم از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه باشد و هم كيفيت مطلوبي داشته باشد ، ما بالش الياف ژله اي را به شما معرفي ميكنيم. اين محصول از الياف ترند پر شده است كه دماي بدن را در هنگام خواب متعادل نگه داشته و ايجاد گرماي اضافي نمي كند. همچنين بالا بودن كيفيت الياف باعث شده است كه در استفاده طولاني مدت پف خود را از دست نداده و حالت خود را حفظ مي نمايد. رويه اين بالش الياف از پارچه ميكرو بوده و ضد آلرژي مي باشد.

No alt text provided for this image

بالش الياف سيلك

بالش پارچه هتلي از جمله محصولات روتين و پرفروش مي باشد. اين بالش الياف سيلك از پارچه نخي سفيد لاين دار توليد شده است. ويژگي بارز اين بالش اين است كه الياف آن در گذز زمان دون دون نمي شود. همچنين براي شستشو آن ، براحتي مي توان كل بالش را در داخل ماشين لباسشويي قرار داد و پس از شستشو همچنان به كيفيت خود باقي مي ماند.

No alt text provided for this image

 

كالاي خواب سيد خندان با بيش از 4 دهه فعاليت در حوزه كالاي خواب ، پتو ، حوله و ... تمام محصولات خود را از با كيفيت ترين اقلام تهيه و در اختيار مشتريان محترم قرار مي دهد. هدف ما جلب رضايت شماست.

 مشاهده تنوع محصول و خريد بالش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.