آرشیو بهمن ماه 1398

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

راهنماي خريد لحاف

۹۷ بازديد

راهنماي خريد لحاف

هدف افراد از خريد لحاف و روتختي مي تواند دلايل متفاوتي داشته باشد. از جمله اين موارد به استفاده روزانه از لحاف ، ست كردن لحاف يا دكوراسيون و طراحي داخلي منزل و يا تزئين تخت خواب و همچنين تهيه جهيزيه عروس مي توان اشاره كرد. همچنين برخي افراد با تغيير فصل هاي مختلف سال و يا در ايام نوروز نيز اقدام به خريد لحف و روتختي و ست كردن اين محصول با رنگ هاي فصل مي كنند.

در انتخاب و خريد لحاف و روتختي بايد چند مورد بسيار مهم و اساسي را مد نظر قرار داد :

  1. هدف از خريد اين نوع محصول چيست؟ اينكه كداميك از موارد بالا جهت خريد لحاف مد نظر شماست؟
  2. مورد دوم اطلاع دقيق از اندازه تختخواب است كه لحاف و روتختي متناسب با آن را بايد خريداري كنيد.
  3. در هنگام خواب چه عادت هايي داريد؟ اينكه سرمايي هستيد يا گرمايي؟
  4. دكور و طراحي اتاق خوابتان چگونه است ؟ آيا تمايلي به ست كردن طرح و رنگ محصول داريد يا خير ؟

و بسياري موارد ديگر كه قبل از خريد بايد آنها را مشخص كنيد.

در هنگام خريد بايد به نوع پارچه (نخي و پلي استر بودن آن) ، الياف داخل لحاف اعم از پنبه ، الياف اكرليك و … ، نوع دوخت و همچنين طرح و اندازه آن دقت لازم را داشته باشيد.

در هنگام خريد لحاف از فروشنده درخواست كنيد كه لحافي را به شما معفي كند كه متناسب با نياز شما باشد. چرا كه بيشتر فروشندگان به دنبال فروش محصول هستند و اطلاعي از نيازها و علايق مشتريان ندارند.

فروش ست لحاف و روتختي

به رنگ و طرح لحاف و روتختي دقت لازم را داشته باشيد چرا كه بعد از خريد مي بايست براي مدتي از آن استفاده كنيد ، درنتيجه بهتر است كه طرح و رنگ لحاف متناسب با روحيه شما باشد.

لازم بذكر است كه اگر محيط اتاق خواب شما كوچك باشد مي توانيد روتختي هاي كاوري را كه فضاي كم تري اشغال مي كنند خريداري نماييد.

ضمناً در هنگام خريد به كشور توليد كننده لحاف نيز بايد توجه كنيد . زيرا كه نوع پارچه مورد استفاده در لحاف با توجه به تكنولوژي هاي موجود در كشورهاي مختلف از كيفيت هاي متفاوتي برخودار هستند. و اين عامل علاوه بر دوام و ماندگاري و كيفيت رنگ و طرح آن نيز تاثير مستقيم دارد.

در مورد خريد انواع لحاف و روتختي ، پرسنل با تجربه فروشگاه كالاي خواب مي توانند راهنماي بسيار خوبي براي شما مشتريان محترم باشند. هدف ما ايجاد رضايت از خريد در مشتريان محترم مي باشد. كافي است از طريق شماره تماس زير و يا پيج اينستاگرامي فروشگاه كالاي خواب ، با ما تماس بگيريد.

02122864681

پيج اينستاگرامي فروشگاه كالاي خواب