راهنماي خريد حوله

فروش ست ملحفه ، سرويس روتختي ، لحاف يك نفره ، بالش طبي ، تشك طبي فنري

راهنماي خريد حوله

۵۷ بازديد

خريد حوله

حوله يكي از ملزومات اساسي در بهداشت فردي انسان هاست. و در زندگي روزمره با توجه به نيازهاي مختلف افراد ، انواع مختلفي دارد. حوله ها به جهت نرمي و لطفاتي كه دارند از جمله وسايل دوست داشتي در منزل و استفاده شخصي مي باشند.

بسياري از افراد بدون اطلاع از نوع كاربري حوله ، اقدام به خريد و استفاده از آن مي كنند. برخي افراد هم بدون آگاهي از نوع مراقبت از حوله ، از آن استفاده كرده و حوله در مدت كوتاهي مستهلك شده و از بين مي رود. ما در اين مقاله سعي كرده ايم انواع حوله و دسته بندي آن را خدمت شما معرفي نماييم.

اميد است كه با مطالعه اين مقاله اطلاعات شما بالاتر رفته و در هنگام خريد با خيال راحت تر و با اطلاعات جامعي اقدام به خريد حوله مد نظر خود نماييد.

با ما همراه باشيد. فروشگاه كالاي خواب عرضه كننده انواع حوله هاي آشپزخانه ، حوله دستي ، حوله استخري ، حوله حمامي ، سرويس حوله عروس ، حوله تن پوش زنانه ، حوله تن پوش مردانه و حوله تن پوش بچه گانه ، حوله نوزاد با كمترين قيمت مي باشد. از طريق لينك زير مي توانيد تنوع محصولات ما را مشاهده نمائيد.

فروش حوله تن پوش

با بالا رفتن سطح فرهنگي و معلومات افراد ، خانواده ها به اين نكته اساسي واقف شده اند كه حوله به عنوان يك وسيله شخصي بوده و هر يك از افراد مي بايست حوله مخصوص به خود را داشته باشند.

 در نتيجه حوله ها مصارف گوناگوني دارند و با توجه به اين مصارف در جنس ، نوع كاربرد ، وزن و ابعاد داراي تفاوت مي باشند. كه در ادامه هر يك از اين ابعاد براي آگاهي شما خوانندگان گرامي بطور مفصل توضيح داده شده است.

جنس حوله

مهم ترين جزء يك حوله ، جنس آن است. نوع بافت و الياف مورد استفاده در بافت حوله ، كيفيت و مرغوبيت آن را رقم مي زند. حوله ها را برحسب جنس مي توان به دسته بندي هاي زير تقسيم كرد :

حوله پنبه‌ اي

پنبه از جمله اليافي است كه موجب بالا رفتن كيفيت و نرمي حوله مي شود. ويژگي خاص الياف پنبه اين است كه تا 25 برابر وزن خود مي توانند آب و مايعات را بخود جذب كنند. در نتيجه هر اندازه پنبه مورد استفاده در بافت حوله بيشتر باشد قدرت جذب آب نيز آن بالاتر مي رود.

در حوله هاي معمولي كه براي مصارف روزانه استفاده مي شود در اكثر موارد از پنبه استفاده مي شود. حوله هاي پنبه اي كامل ، نرم تر و لطيف تر هستند و قيمت هاي مقرون به صرفه تري دارند.

بيشتر حوله هاي هتلي و حمامي به جهت داشتن نرمي و لطافت و همچنين دوام بالا از پنبه بافته مي شوند. اين حوله كارايي بسيار بالايي دارند.

برخي شركت ها حوله هايي پنبه اي را با الياف پلي استر هم مخلوط مي كنند. اين حوله دوام بيشتري نسبت به حوله پنبه اي معمولي دارند و بيشتر در سازمان ها و نهاد هاي اداري مورد كاربرد هستند.

فروش حوله دستي

نوع لوكس تري از حوله هاي پنبه اي وجود دارد كه الياف پنبه آن بطور كامل ارگانيك هستند. اين نوع حوله براي افرادي كه پوست هاي حساس دارند و نوزادان بسيار مناسب مي باشد.

حوله پنبه اي ارگانيك در خارج از كشور از استقابل خوبي برخوار است اما به جهت قيمت آن در داخل كشور آنطور كه بايد هنوز جا نيافتاده است. در كشت و توليد پنبه اين نوع حوله ها از هيچ گونه مواد شيميايي و سموم كشاورزي استفاده نشده است در نتيجه سازگاري بسيار خوبي با طبيعت و محيط زيست داشته و از ايجاد حساسيت در پوست افراد جلوگيري مي كند..

بهترين نوع حوله هاي پنبه اي را مي توانيد در فروشگاه كالاي خواب مشاهده نماييد. جهت مشاهده محصولات ما مي توانيد از طريق وب سايت و يا صفحه اينستاگرام ما اقدام نماييد.

حوله بچه گانه

حوله ابريشمي

حوله هاي ابريسمي نوع ديگري از اين محصولات هستند كه بدليل استفاده از الياف ابريشم در تار و پود آن ، بسيار شيك و زيبا هستند.

از ابريشم بيشتر در توليد حوله هاي تن پوش و استخري استفاده مي شود. چون الياف ابريشم وزن كمي دارند در نتيجه حوله هاي ابريشمي نيز سبك تر بوده و گزينه بسيار خوبي براي تابستان و فصل گرم مي باشند.

نكته اي كه مي شود به اين حوله ها گرفت اين است كه ابريشم باعث مي شود كه قيمت اين محصولات بالاتر رود. همچنين در هنگام شستشو اگر اصول شستشوي حوله ابريشمي رعايت نشود احتمال آب رفتن آن نيز وجود دارد.

فروش حوله حمام

حوله الياف بامبو

بامبو گياهي است كه در كشور هاي جنوب شرق آسيا بسيار يافت مي شود. الياف اين گياه بسيار نازك و سبك مي باشد.

حوله هايي كه با استفاده از الياف بامبو توليد مي شوند ضد آلرژي و حساسيت بوده و ارگانيك هستند. اين محصولات بخاطر ضد باكتري بودن و زيبايي خاصي كه دارند بسيار محبوب هستند.

اكثر حوله هاي برند هاي خارجي از الياف بامبو توليد مي شوند. اين حوله ها قيمت بالاتري نسبت ساير حوله دارند. محصولي خاص و شيك كه مي تواند به عنوان يك هديه زيبا براي عزيزانتان باشد.

فروشگاه كالاي خواب سيد خندان ، مرجع تخصصي فروش انواع حوله هاي بامبو برند هاي ورونيكا و ايسيمو اصل ترك و كانن آمريكا مي باشد. ما به راحتي شما مي انديشيم. جهت دريافت مشاوره خريد حوله با ما تماس بگيريد.

02122864681

حوله پشمي

حوله هاي پشمي نيز به دو دسته حوله پشمي مصنوعي و ارگانيك تقسيم مي شوند. نوع پشم مصنوعي آن بسيار مقاوم بوده و قدرت جذب مايعات بالايي دارد. و بيشتر در توليد حوله تن پوش استفقاده مي شود.

حوله هاي تن پوش پشمي معمولا بلند بوده و حس گرم بودن را به شما القا خواهند كرد.

حوله هاي پشم طبيعي به جهت استفاده از پشم گوسفند نرمي زياد ، اما در مقايسه با ساير حوله ها قدرت جذب پائين تري دارند.

در حالت كلي حوله هاي پشمي جهت استفاده زياد مرسوم نيستند و به ندرت اين نوع حوله ها در فروشگاه ها يافت مي شود.

قيمت سرويس حوله عروس و داماد

حوله نايلوني و حوله ميكروفايبر

نوع ديگر حوله ها كه با استفاده از الياف مصنوعي توليد مي شوند ، حوله هاي نايلوني و ميكروفايبر هستند. اين دو نوع حوله در مقابل هم قرار دارند. زيرا الياف ميكروفايبر نازك از ابريشم اما به جهت اينكه طي تحقيقات علمي توليد شده اند ، قدرت جذب بسيار بالايي دارند. حوله هاي توليد شده با اين نوع الياف بسيار سبك و از دوام خوبي برخودار هستند.

حوله هاي ميكروفايبر مناسب پوست هاي حساس بوده و يك محصول لوكس محسوب مي شوند در نتيجه قيمت بسيار بالايي دارند.

در مقابل ، حوله هاي نايلوني ارزان ترين نوع حوله ها هستن و به جهت استفاده از نايلون در توليد آن براحتي تميز مي شوند. اما در حالت كلي ارزش بالايي ندارد و بيشتر به عنوان مسافرتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

شما مشتريان محترم مي توانيد جهت اطلاع از تنوع جنس انواع حوله و انجام خريد از طريق وب سايت اينترنتي فروشگاه كالاي خواب اقدام و يا جهت اطلاع از مشخصات حوله ها با شماره زير تماس حاصل نماييد.

فروش حوله در كالاي خواب سيد خندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.